همراهی فدراسیون فوتبال اسپانیا با مردم در شکست کرونا

تهران - ایرنا - تعلیق رویدادهای ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال در اسپانیا به دلیل شیوع کرونا، مقامات و چهره‌های ورزشی این کشور را از فعالیت در میادین ورزشی به فعالیت‌های اجتماعی برای کمک به روند مبارزه با شیوع ویروس کووید-19 کشانده است.

به گزارش نشریه ورزشی موندو اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار ویدیویی با حضور شماری از داورها و مربیان در رده های مختلف، مردم را به ماندن در خانه دعوت کرد.

 فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار ویدیویی با هشتگ "در خانه بمان"  از مردم خواست تا از حضور در خیابان ها پرهیز کرده و اقدامات دولت و کادر درمانی در جهت کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور را اثربخش سازند.  

در ویدیوی منتشر شده که لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون و همچنین لوئیس انریکه بازیکن سابق تیم فوتبال اسپانیا نیز حضور دارند، مربیان با جملاتی از قبیل  "به خاطر همه در خانه بمان"، "عمل کردن به توصیه های مسئولان بسیار ضروری است"، "این مسابقه در خانه برگزار خواهد شد"، "باید به توصیه ها عمل کنیم تا هرچه سریعتر از این بحران خارج شویم"، "در شرایط حاضر، ما باید یک تیم شویم"، "مسئولیت پذیر باش و در خانه بمان" همراهی خود با مردم را اعلام کردند.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا، تاکنون نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مردم این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و حدود ۲۰۰ نفر نفر جان خود را از دست داده اند. بیش از 500 نفر از مبتلایان به کرونا در اسپانیا هم بهبود یافته اند.

اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم ترین وضعیت را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

سازمان جهانی بهداشت روز جمعه گذشته رسما اعلام کرد در شرایط کنونی، اروپا کانون کرونا در جهان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha