۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 83716475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت پلیس در ضدعفونی معابر عمومی پایتخت

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 83716475
مشارکت پلیس در ضدعفونی معابر عمومی پایتخت

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص پویش خبرگزاری ایرنا مبنی بر سهم من در مهار کرونا گفت: طرح ضدعفونی کردن معابر عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته در شهر تهران آغاز شد و پلیس نیز به نوبه خود در اجرای این طرح مشارکت دارد.

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ضدعفونی کردن معابر عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته در شهر تهران آغاز شد و پلیس نیز در این راستا اقدامات لازم را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و جلوگیری از گسترش آن از موثرترین مولفه‌ها است و در دستور کار پلیس قرار دارد.

رحیمی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی افراد سودجو با احتکار و جمع آوری این اقلام بهداشتی و عرضه چندین برابر قیمت واقعی موجب ناآرامی بازار مصرف شده‌اند، اظهار داشت: پلیس اقلام مورد نیاز مردم را تا حد امکان تامین می‌کند و برای تامین سلامت مردم تلاش می‌کند.

رحیمی گفت: در اولین روز اجرای طرح حفظ سلامت شهروندان، نیروهای یگان امداد پلیس پایتخت در واحدهای موتورسوار و اکیپ بهداشت ناجا به محله هرندی مراجعه کردند و سطوح اشیاء محیط عمومی از قبیل معابر، پارک‌ها و غیره را ضد عفونی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود:  استمرار این طرح و پاکسازی معابر از جمله محله مولوی در دستور کار پلیس قرار دارد.

خط تولید ماسک توسط پلیس تهران افتتاح شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس تهران از زمان شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس اقدامات مهمی از جمله افتتاح خط تولید ماسک در «مرکز مهر سروش» را انجام داده است.

پلیس برای حفظ سلامت شهروندان تهرانی اقداماتی از جمله افتتاح خط تولید ماسک توسط عوامل یگان امداد در مرکز مهر سروش، ضدعفونی کلانتری‌ها، ضد عفونی محله‌های شوش و هرندی و ضدعفونی محله مولوی نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha