۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83717986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۹۰ تن میوه طرح تنظیم بازار در سردشت

۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83717986
توزیع ۹۰ تن میوه طرح تنظیم بازار در سردشت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: توزیع ۹۰ تن میوه طرح تنظیم بازار ویژه شب عید از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده‌است.

حامد رمضانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا ۶۵ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب با قیمت‌های مصوب ۶۰ و ۵۰ هزار ریال در محل‌های تعیین شده در این شهرستان  بین مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع این میزان میوه در راستای مبارزه با گرانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هر سال قبل از فرا رسیدن عید انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های قبل این میزان میوه نیاز بازار این شهرستان را در ایام عید تامین می‌کند و درصورت نیاز برای تامین دوباره میوه نیز آمادگی وجود دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت ادامه داد: علاوه بر این پیش بینی شده که برای تامین مایحتاج عمومی مردم، ۴۴ تن برنج، ۳۵ تن شکر، ۱۴ تن گوشت گوساله منجمد و ۱۴ تن مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب در محل‌های مشخص و فروشگاه‌ها با اطلاع رسانی قبلی توزیع شود.

«رمضانی» بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار هیچ مشکلی در تامین اقلام موردنیاز شب عید شهروندان این شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: اخبار مربوط به کمبود کالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان صحت ندارد و ضروری است شهروندان به اندازه نیاز روزانه خود خرید داشته باشند.

سردشت دارای ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha