وزیر هوانوردی پاکستان تداوم تحریم‌های آمریکا بر ایران را ضد بشری خواند

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر هوانوردی پاکستان روز چهارشنبه گفت: تداوم تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی که ملت ایران در حال مبارزه با کرونا می‌باشد، اقدام ضدبشری و ضد انسانی است.

"غلام سرور خان" در دیدار  "سید محمد علی حسینی" سفیر ایران در پاکستان آخرین وضعیت شیوع ویروس کووید-۱۹ در ایران، پاکستان و دیگر نقاط جهان را مورد بررسی قرار دادند.

وی پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف پزشکی و دستیابی به سطح خودکفایی‌ها در تولید برخی تجهیزات پزشکی را تحسین برانگیز توصیف کرد.
وی تاکید کرد: برغم این خودکفایی‌ها جامعه بین‌الملل باید در این شرایط متاثر از ویروس کرونا به یاری ملت و دولت ایران بشتابد.
غلام سرور خان گفت: تداوم تحریم‌های امریکا در شرایط فعلی که ایران در برابر کرونا مقاومت می‌کند کار ضد انسانی و ضد بشری است.

دو طرف همچنین بر لزوم محافظت از روابط دوجانبه ایران و پاکستان برغم تلاش برخی از طرف‌های ثالث برای تخریب مناسبات دوسویه تاکید کردند.

وزیر هوانوردی پاکستان گفت: تلاش‌ها برای گسترش روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف پس از گذر از شرایط فعلی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید تقویت شود.

تشریح تروریسم درمانی و دارویی رژیم آمریکا علیه ایران

سفیر ایران در پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دوجانبه و تدوام رایزنی‌های دو کشور در راستای تقویت همکاری‌های تاکید کرد.

سفیر ایران همچنین تروریسم درمانی و دارویی امریکا همزمان با تروریسم اقتصادی این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

حسینی افزود: تهران برای انتقال هوایی اتباع پاکستانی باقی مانده در ایران در صورت دریافت مجوزهای لازم از اسلام آباد آماده است.

وزیر پاکستانی و سفیر ایران در این نشست خواستار افزایش خطوط پروازی میان دو کشور با توجه به اهمیت گسترش ارتباط میان دو ملت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha