۱ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۴۵
کد خبر: 83721758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ترافیک خودرویی در جاده‌های ورودی خراسان‌ رضوی کم شد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: رفت و آمد خودروها امروز یکم فروردین ماه در ورودیهای جاده‌ای استان حدود ۷۰ درصد نسبت به روزهای پیش کمتر شده است.

سرهنگ هادی امیدوار روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک خودروها در مبادی ورودی کلانشهر مشهد نیز امروز در قیاس با روزهای پیشتر به میزان ۵۰ درصد کمتر شده است.
وی ادامه داد: حرکت انواع خودروها در جاده‌های خروجی‌ خراسان رضوی هم تا ۶۰ درصد و در مسیر جاده‌ای خروجی کلانشهر مشهد ۴۰ درصد کاهش دارد.
رییس پلیس‌ راه انتظامی خراسان‌رضوی همچنین به "طرح پایش سلامت" در جاده‌های این استان اشاره و بیان کرد: نظارت بر رفت و آمد خودروها و ممانعت از سفرهای غیرضروری توسط شهروندان در همین چارچوب در حال اجرا است.

وی گفت: اجرای طرح پایش سلامت با هدف مهار انتقال ویروس عامل بیماری کرونا، با استقرار گروههای آموزش‌دیده در ۲۲ نقطه از مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

آخرین آمار رسمی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۷۱۱ نفر رسیده و تعداد جانباختگان این بیماری همه‌گیر نیز تاکنون در این استان ۶۶ نفر اعلام شده است. 

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha