۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83723466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده سپاه همدان: لازمه خودکفایی جهش تولید است

۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83723466
فرمانده سپاه همدان: لازمه خودکفایی جهش تولید است

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: به طور قطع لازمه رسیدن به خودکفایی توجه ویژه به بخش تولید و جهش در این حوزه است و باید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی کرد.

سردار مظاهر مجیدی روز یکشنبه ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید»، اظهار داشت: سال گذشته در راستای شکوفایی اقتصادی کشور، سال «رونق تولید» نام گرفت و امسال باید آن راه تکمیل شود.

وی اضافه کرد: معظم له تاکید داشتند اقداماتی که سال گذشته انجام شده است باید تکمیلی آن را امسال داشته باشیم؛ بنابراین امسال را با عنوان «جهش تولید» نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سال گذشته در راستای رونق تولید فعالیت‌های خوبی انجام شد و امیدواریم در سال ۹۹ جهشی در تولید داشته باشیم.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه اگر ما به سمت تولید برویم به استقلال قطعی می رسیم، ادامه داد: چراکه با دستیابی به این مهم، از وابستگی‌ به نفت جدا می‌شویم و به سمتی می‌رویم که روی پای خود بایستیم.

وی اضافه کرد: اگر موضوع اقتصاد خُرد در جامعه فراگیر شود، هر کسی می تواند حرکتی رو به جلو انجام دهد و به‌صورت مستقل زندگی خود را برپا کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: سال گذشته بسیج در این زمینه ورود کرد و در بحث محرومیت‌زدایی فعالیت‌هایی را انجام داد که توانست مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۸ بحث کمک جهیزیه خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی و کمک معیشتی ارزاق عمومی را به افراد آسیب دیده داشتیم، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ طبق برنامه‌های سالیانه‌ای که از سوی سازمان بسیج مستضعفین پیش‌بینی می‌شود، بتوانیم گام بزرگ‌تری را در استان همدان برداریم.

سردار مجیدی گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب این است که یک حرکت جهشی داشته باشیم و این حرکت‌ها را در بستر بسیج بهتر می‌توان انجام داد و ما سعی می‌کنیم تمام توان خود را در این مسیر بگذاریم.

وی تصریح کرد: امسال با بکارگیری نیروهای بسیجی در سراسر استان سعی می‌کنیم کمک حال دستگاه‌های دولتی باشیم و در اجرای طرح هایی که پیش بینی شده است بتوانیم به سازمان برنامه و بودجه استان کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha