۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83724530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بسیج گروه‌های راهداری همدان برای برفروبی

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83724530
بسیج گروه‌های راهداری همدان برای برفروبی

همدان- ایرنا- معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تمام گروه‌های راهداری این استان برای برفروبی محورهای مواصلاتی همدان به کارگرفته شده‌اند و برخی راهها با کولاک شدید همراه است.

حمید پرورشی خرم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش برف از ساعات اولیه صبح امروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۳۰ راهدارخانه تجهیز و فعال است، اضافه کرد: ۵۲۰ نیرو و ۲۶۰ دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برفروب از نخستین ساعات اولیه امروز برای پاکسازی جاده های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی همچنان ادامه دارد.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه کولاک شدید برخی جاده ها و گردنه های استان را از جمله محور گنبد تا زمان آباد را در برگرفته است خاطرنشان کرد: استان همدان را برف سنگین در برگرفته و همه ماشین آلات و تجهیزات به صورت کامل درگیر برفروبی هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با تاکید بر اینکه در این ایام مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند افزود: جاده‌های همدان خلوت بوده و همین امر برفروبی رو آسان‌تر کرد.

پرورشی خرم با بیان اینکه همه راه‌های اصلی و شریان‌های فرعی در استان باز است، از مردم خواست که در صورت مشاهده کولاک شدید با شماره ۱۴۱ تلفن گویای اداره کل راهداری تماس بگیرند.

گفتنی است، همدان ۴۵ گردنه برفگیر و سخت گذر به طول ۲۴۵ کیلومتر دارد که مهمترین آنها گردنه اسدآباد است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و نیاز به عملیات برف روبی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha