۴ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83725241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم روند افزایشی مبتلایان به کرونا در ۱۱ شهرستان آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر دیگر در ۱۱ شهرستان استان به بیماری کرونا مبتلا شده که بیشترین موارد ابتلا در این مدت با هشت نفر به شهرستان میاندوآب اختصاص دارد.

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۳۴ مورد ابتلای جدید، آزمایش هشت نفر در میاندوآب، هفت نفر در ارومیه، چهار نفر در هر یک از شهرستان‌های بوکان و خوی، ۲ نفر در شهرستان‌های سلماس، مهاباد، شاهین دژ و اشنویه و یک نفر در شهرستان های نقده، ماکو و پلدشت مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های تکاب، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، چالدران و شوط گزارش  نشده‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۵۷ نفر، بوکان ۶۴ نفر، خوی ۵۲ نفر، میاندوآب ۳۶ و شاهین‌دژ ۳۱ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۷ نفر در مهاباد، ۱۹ نفر در نقده، ۱۷ نفر در تکاب، ۱۲ نفر در سلماس و ۱۱ نفر در سردشت به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که کرونای ۹ نفر در ماکو، هشت نفر در هرکدام از شهرستان‌های پیرانشهر و اشنویه مثبت اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون چهار نفر در چایپاره، سه نفر در چالدران، سه نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده‌اند.طی ۸ روز گذشته در چایپاره و ۴ روز گذشته در تکاب و شوط تعداد مبتلایان صفر بوده است.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی یک هفته گذشته مورد مثبتی در شهرستان چایپاره و سه روز گذشته در شهرستان های تکاب و شوط ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۴۶۲ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۳۵ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان کشوری ۲ درصد و از فوت شدگان ۱.۹ درصد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha