۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1343
کد خبر: 83725529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سهم من در کرونا

پرستاران فرشته‌اند

۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱
کد خبر: 83725529
پرستاران فرشته‌اند

تهران- ایرنا- پرستاران با همدلی و خدمت عاشقانه و شجاعانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند. به همین دلیل هم مردم در صفحه‌های مختلف در اینستاگرام با پیوستن به کمپین پرستاران_فرشته_اند بر آن هستند تا از خدمات صادقانه آنها تشکر کنند تا سهمی در روحیه‌دهی به این قشر داشته باشند تا بتوانند در شکست این ویروس سهیم باشند.

ترس و وحشت از شیوع ویروس کرونا مدارس و دانشگاه ها، کلاس های ورزش و آموزشی و ... را تعطیل کرده است اما در این میان پرستاران عزم خود را جزم کرده و به حالت آماده باش درآمده اند و شجاعانه در خط اول مبارزه با کرونا مبارزه می کنند تا بتوانند از هموطنان خود در برابر این بیماری محافظت کنند. به همین دلیل هم در اینستاگرام کمپین پرستاران_فرشته_اند، راه اندازی شده تا شجاعت این قشر زحمت‌کش جامعه به تصویر کشیده شود.

شجاعت پرستاران

پرستاران در روزهای کرونایی قشر شجاع جامعه هستند به همین دلیل هم صفحاتی در اینستاگرام پست‌هایی در ارتباط با شجاعت این قشر زحمت کش جامعه منتشر کرده اند. یکی از اینها مربوط به احمد حلت مدیر مسوول مجله موفقیت است که با پیوستن به کمپین پرستاران_فرشته_اند، پستی از آماده شدن پرستاران برای رفتن به بخش بیماران کرونایی منتشر کرده و در زیر آن هم نوشته، تاریخ تکرار شد، فقط خط مقدم عوض شده... سربازان امروز فرشتگان سپید پوش هستند. شجاع مثل باکری‌ها، فقط در خاطرتان باشد، تمامی استانداردها سلامتی آنان را باید دولت تامین کنند. جان این عزیزان بسیار پرارزش است. مبادا وسایل مورد نیازشان را از آنها دریغ کنید ...دوستتان داریم و اینجا را گلباران می کنیم. با قلب های سرخ و گل هایی که هر کدام یک دنیا قدر دانیست.

یکی دیگر از صفحه‌های اینستاگرامی دیگر تصویری از یک مادر به تصویر کشیده که ماسک یک پرستار برای رفتن به بخش بیماران کرونایی را می بندد و این پرستاران شجاع را دلاوران سفید پوش خطاب می کند و در زیر تصویر هم نوشته شده، خط مقدم همیشه خاکریز و سنگر نیست. چه اشک هایی که با لبخند مهربان تو درمان نشد و چه بغض هایی که با نگاه پر مهر تو آرام نگرفت، دستمریزاد به دلاوران سفید پوش وطن.

صفحه‌های اینستاگرامی دیگری نیز تصویری از پرستاران منتشر کرده که جای ماسک صورت آنها را زخمی کرده است، پرستارانی که شجاعانه در بخش بیماران کرونایی مشغول خدمت هستند یا صفحه ای دیگر در اینستاگرام تصویری از پرستاری با لباس مخصوص بخش بیماران کرونایی منتشر کرده و در زیر آن هم نوشته است: قهرمان های کشور من پزشک ها، پرستارها و تمام پرسنل بیمارستان و درمانگاه و آزمایشگاه و ... هستند که از همه به کرونا نزدیکترند و احتمال اینکه دچارش بشوند از همه بیشتره، اما با جون و دل دارند خدمت می کنند.

ایران قدردان شماست

روزهای کرونایی و قدردانی از زحمات پرستاران، اینها واژه هایی است که در اینستاگرام بیش از هر چیز به چشم می خورد زیرا در این شرایط سخت در شرایط دشواری کار می کنند. برای نمونه یکی از کاربران اینستاگرام در پستی با انتشار تصویری از یک پرستاران نوشته است، درودهای خدا بر تو پرستار، الهی که تنتان خسته مباد، آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر، به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند. در این روزهای سخت کرونایی دستانتان را از دور می بوسیم و قدردان شماییم. شما یک قهرمان هستید.

صفحه اینستاگرامی دیگر تصویری از یک پرستار منتشر کرده و برروی آن نوشته، ایران قدردان شماست. تصویری که در آن بال هایی برای پرستار گذاشته شده و یک دنیا درون آن حرف دارد.

شعرهایی برای پرستاران

صفحه اینستاگرامی دیگری با پیوستن به کمپین پرستاران_فرشته_اند، در پستی تصویری از یک پرستار منتشر کرده که ماسک بر دهانش زده و کره زمین در بغل گرفته است و در زیر آن با شعر نوشته شده:

میدونم خسته ای اما

منو تنها نمیزاری

تو جنگ تن به تن با درد

پر از لبخند و ایثاری

همه آرزوهاتو

واسه خوبیم رها کردی

مثه فرشته هایی تو

که بالاتو جدا کردی

تو پرستار دلم

تویی دلدار دلم

از تو ممنونم

بی تو داغونه دلم

بد پریشونه دلم

به تو مدیونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha