کشف ۳۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در تویسرکان

۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83725930
کشف ۳۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در تویسرکان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف ۳۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمد معصومی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تویسرکان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند زمان و مسیر تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی افزود: بر این اساس تیمی از ماموران به جاده تویسرکان - جوکار اعزام شده و پس از مشاهده و شناسایی خودرو حامل مواد افیونی، این وسیله نقلیه را با به‌کارگیری شگردهای پلیسی در ورودی تویسرکان متوقف کردند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی، اعتراف کردند که این محموله را از یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر در شهرهای جنوبی کشور خریداری کرده و قصد توزیع آن را در شهرستان تویسرکان داشتند.

کشف مواد مخدر در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: در پی کسب اخبار و اقدامات اطلاعاتی مبنی بر انتقال موادمخدر به شهرستان های همجوار، از مسیرهای اسدآباد با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با استقرار ایست و بازرسی مقطعی و گشت زنی در محور کنگاور به اسدآباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

سرهنگ افشین یاری ادامه داد: خودرو یاد شده که به سمت شهرستان اسدآباد در حرکت بود در محور جنت آباد شناسایی و متوقف شد که راننده و سرنشین آن دستگیر شدند و ماموران در بازرسی از آن، چهار کیلو و ۲۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی از کشف یک کیلو گرم هروئین و هفتگرم گُل، در ماموریت دیگری خبر داد و گفت : پس از دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی در سطح یکی از شهرک های حاشیه شهرستان اسدآباد، با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و با همکاری ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از منزل این فرد، مواد مخدر کشف شد.

۱۰ هزار تهیه، توزیع و مصرف کننده مواد مخدر سال گذشته در استان همدان شناسایی و دستگیر و  بیش از پنج و نیم تن انواع موادمخدر کشف شد.

همچنین سال گذشته ۷۱ باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در این استان منهدم و ۱۰۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات های پلیسی متوقف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha