۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 814
کد خبر: 83727399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست‌های بهره‌برداران معدنی در سال ۹۸ رسیدگی شد

تهران - ایرنا- سرپرست مدیریت فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی اعلام کرد: این صندوق تا روز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۸، تمامی درخواست‌های بهره‌برداران را تعیین تکلیف کرد.

صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در دو سال گذشته، ۵۹۲ میلیارد تومان بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری و اعتباری در بخش معدن و صنایع معدنی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق مزبور،  قباد شاه کرمی گفت: این صندوق تا روز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۸ نسبت به بررسی و ارزیابی درخواست های صدور بیمه نامه اقدام کرده است.

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در دوره ۱۴ سال فعالیت خود، یک هزار و ۷۴۲ فقره بیمه نامه سرمایه گذاری و اعتباری به مبلغ یک هزار و ۲۸ میلیارد تومان صادر کرد که ۵۹۲ میلیارد تومان آن، مربوط به دو سال گذشته است.

پارسال براساس برنامه ریزی، میزان سرمایه این صندوق از ۱۴۳ به ۳۵۰ میلیارد تومان رسید و این در حالی است که طبق برنامه های سازمان ایمیدرو، این نهاد پشتیبان معادن بخش خصوصی، سال ۹۹ برنامه افزایش سرمایه تا ۵۰۰ میلیارد تومان را پیش رو دارد.

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، حمایت از طرح فعال سازی معادن کوچک را در برنامه کاری خود دارد.

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی در چارچوب اهداف اقتصادی کلان کشور و همچنین تقویت و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در بخش معدن، سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و به منظور تحقق توسعه پایدار در بخش معدن و ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت های معدنی و هدایت و راهبری این سرمایه گذاری ها فعالیت می کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha