اتاق بازرگانی قزوین چهارهزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرد

قزوین - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: چهار هزار بسته حمایتی و معیشتی از ابتدای ایام نوروز تاکنون بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است.

مهدی بخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهدای ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی کننده به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، بکارگیری ۶ دستگاه ونتیلاتور، توزیع هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس گان محافظ و همچنین اجرای طرح نان مهربانی برای مهرجویان از دیگر اقدامات اتاق قزوین در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس مرگبار کووید ۱۹ اقتصاد سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده است که اگر درایت مدیران و خلاقیت فعالان بخش خصوصی ایجاد شود، می‌توان در بلند مدت به فرصتهای بی‌نظیری دست یافت.

بخشنده به کاهش بی‌سابقه قیمت نفت و افت محسوس ارزش و جایگاه سوختهای فسیلی در جهان امروز اشاره کرد و گفت: درحالی که شرایط و اوضاع اقتصادی جهان در مسیر دشواری قرار گرفته است، اما کشورمان دارای زیرساخت‌های بسیار مهم و استراتژیکی است که می‌تواند از نوانع بسیاری عبور کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در راستای سیاست راهبردی مبنی بر «جهش تولید» خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط لازم برای تحقق شعار سال وجود دارد و ما از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت می‌کنیم تا پیشنهادهای کاربردی خود را با هدف تحقق این شعار به پارلمان بخش خصوصی استان ارائه کنند.

بخشنده یادآور شد: اتاق بازرگانی قزوین دراین راستا با تشکیل کارگروهی تخصصی ،پیشنهادهای کاربردی بخش خصوصی را به مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیران موثر استانی و ملی ارائه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha