۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 83733433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توزیع ۱۶ هزار ماسک بین محرومان و نیازمندان ایلام

۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83733433
توزیع ۱۶ هزار ماسک بین محرومان و نیازمندان ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: با تلاش جوانان و داوطلبان این جمعیت از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز ۱۶ هزار و ۳۰۵ ماسک بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

حسین عا رفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر تولید و توزیع ماسک توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر ایلام تاکنون ۱۱ هزار و ۷۴۰ جفت دستکش و یک هزار و ۹۱۰ بطری محلول ضد عفونی کننده در بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان ایلام تا کنون ۱۴ هزار و ۴۶۴ لیتر ضدعفونی در سطح معابر و مکان های عمومی توسط نیروهای هلال احمر استان انجام شده است.

به گفته وی،خدمت رسانی توسط جوانان، داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان جهت مقابله با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش توسط داوطلبان هلال احمر ایوان

عارفی گفت: همچنین در راستای مبارزه و پیشگیری ازشیوع کرونا کارگاه تولید ماسک ودستکش یکبار مصرف توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان راه اندازی شد.

وی یادآور شد: تاکنون کارگاه تولید ماسک و دستکش توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر جهت خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در شهرستان های ایلام، ایوان، دهلران، مهران، دره شهر و سیروان راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha