خدمات مورد نیاز مشتریان سایپا به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه می‌شود

تهران- ایرنا- معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی فقط به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.

به گزارش روز جمعه  پایگاه خبری سایپانیوز، «حسین کاظمی» با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی‌های مجاز سایپا بود اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا پس از پایان تعطیلات نوروزی همه پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگوئی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و جلوگیری ازشیوع بیشتر بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گفته کاظمی، مشتریان سایپا می‌توانند همه درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.

خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است و برای ایاب و ذهاب ناوگان امدادی این شرکت نیز مبلغی دریافت نمی‌شود، گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، ناوگان بین جاده‌ای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل خود را در سطح شهرهای کشور افزایش دهد.

 عباس فخاریان افزود: امدادخودرو سایپا به منظور همکاری با کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصمیم گرفت، ضمن فراهم سازی شرایط بهداشتی مناسب برای امدادگران و خدمت رسانان خود به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات امداد جاده ای را به حداقل برساند.

مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه کاهش نیروهای خدمات امداد جاده‌ای با هدف افزایش توان این شرکت برای ارائه خدمات در محل سکونت هموطنان صورت گرفته، تصریح کرد: ارتقای سطح ارائه مشاوره فنی تلفنی و خدمات خودرو در محل، در اولویت کاری امداد خودرو سایپا قرار گرفته است.

به گفته وی هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha