۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83741867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان اشنویه توزیع شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83741867
۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان اشنویه توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی اشنویه گفت: ۱۰۰ سبد مواد غذایی و بهداشتی از ابتدای سال جدید تاکنون بین نیازمندان و مددجویان این نهاد توزیع شده است.

فخرالدین پنهانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، ۴۰ سبد غذایی و محصولات بهداشتی به ارزش ۱۲۸ میلیون ریال توسط اورژانس اجتماعی بین نیازمندان در محلات آسیب‌خیز این شهرستان توزیع شد.

وی‌ با بیان اینکه با همت انجمن حمایت از معلولان نیز ۶۰ بسته غذایی به ارزش ۱۹۲ میلیون‌ ریال بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است اظهار داشت: هر سبد مواد غذایی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی، مرغ، رشته سوپ، آبلیمو، رب گوجه فرنگی و دیگر اقلام بهداشتی است.

وی گفت: هدف از توزیع این سبدهای غذایی حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان در شرایط فعلی است که حمایت‌ها از مددجویان و نیازمندان باید همچنان ادامه داشته باشد.

رییس اداره بهزیستی اشنویه افزود: در حوزه‌های زنان سرپرست‌خانوار، مسکن، توانبخشی و کمک هزینه درمان نیز تاکنون بیش از ۱۸۰ میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

در شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه، هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیت سه هزار و ۶۰۰ نفر تحت پوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.

یکهزار و ۶۸۰ نفر معلول نیز در این شهرستان وجود دارد که خدمات مختلف توانجویی و توانبخشی از اداره بهزیستی دریافت می‌کنند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم بیش از ۵۰۰ بسته غذایی در این شهرستان در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha