شهر دشتی پارسیان برابر ویروس کرونا ضدعفونی شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴
کد خبر: 83742984
شهر دشتی پارسیان برابر ویروس کرونا ضدعفونی شد

بندرعباس- ایرنا- فرماندار پارسیان گفت: دریک حرکت جهادی تمام شهر دشتی ازتوابع این شهرستان برابر ویروس کرونا ضدعفونی وگندزدایی شد.

رضاپور روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ضدعفونی شهر دشتی با ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی درهفت ماشین آلات سمپاشی و آتش نشانی و بویژه ماشین آلات نوین انجام شد.
وی با اشاره افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، بیان داشت: اقدام های لازم در راستای کنترل و پیشگیری این ویروس در نظر گرفته شده است.
فرماندار پارسیان اظهارداشت: ضدعفونی شهر دشتی با همکاری منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان وهمچنین نیروهای بسیجی و نیروهای سپاه دریایی انجام شد.
رضاپور گفت: اهدا چند بسته ماسک و دستکش جهت استفاده نیروهای جهادی و مردمی در ایستگاه مبادی ورودی وخروجی شهر دشتی تهیه شده است.
فرماندار پارسیان اظهارداشت: در این راستا تعدادی از این اقلام جهت استفاده به کسانی که مستعد  بیماری کرونا هستند تهیه و تحویل شهرداری قرار گرفت. 
رییس شورای اداری پارسیان تصریح کرد: رزمایش قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان با دستگاه های نوین سپاه دریایی در راستای مبارزه با این بیماری در تمام شهر دشتی ضدعفونی و گندزدایی شد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha