۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83743051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲۰۰ عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83743051
۱۲۰۰ عدد ماسک قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ عدد ماسک فیلتردار قاچاق در یکی از جاده‌های منتهی به این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ برزو تجاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی مهاباد حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مهاباد به سمت ارومیه به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک‌هزار و ۲۰۰ عدد ماسک فیلتردار قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این میزان کالای کشف‌شده ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده این خودرو نیز دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در برخی شهرها و انتشار هشدارها برای پیشگیری عمومی از ابتلا به آن، ماسک در داروخانه‌های منطقه کمیاب شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری اعلام کرده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha