۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83750893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم‌های آموزشی ورزش در خانه اثربخش بوده‌است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: استقبال خانواده‌ها از انتشار فیلم‌های یک دقیقه‌ای آموزشی ورزش در خانه نشان می‌دهد که این حرکت در ترغیب آنها برای فعالیت ورزشی اثربخش بوده است.

محسن جهانشیر روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتشار این ویدیوهای آموزشی باعث شد تا نسبت به برگزاری جشنواره رقابتی اقدام کنیم و در این زمینه جوایز نفیس را برای برگزیدگان در نظر گرفته ایم.

وی بیان کرد: شبکه های اجتماعی وابسته به دستگاه ورزش استان همدان نسبت به انتشار آثار ارسالی جامعه ورزش اقدام کرده و ضمن شرکت در مسابقه، به عنوان کلیپ آموزشی به مخاطبان ارایه می دهد.

جهانشیر افزود: باتوجه به اینکه شیوع کرونا سبک زندگی مردم را تغییر داده و شاهد تعطیلی مکان های ورزشی هستیم، تشویق مردم به فعالیت ورزشی از سوی شبکه های مجازی دستگاه ورزش استان اثربخش بوده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از جشنواره ورزش در خانه خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۵ فیلم ورزشی توسط ورزشکاران و مربیان ورزشی جهت ترویج فرهنگ ورزش در خانه و آموزش به عموم جامعه از طریق رسانه‌های اجتماعی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منتشر می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره باهدف ماندن در خانه و ایجاد تغییر رفتاری در سبک تحرک، ورزش و تغذیه ایده‌ها خلاقانه اعم از فیلم های کوتاه ورزش در خانه، پوسترهای آموزشی، تصویرسازی و غیره را به این اداره کل ارسال کنند.

جهانشیر با اشاره به اینکه فیلم های ارسالی باید با مدت‌ زمان ۶۰  ثانیه و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشد، یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند محتوی‌های تولیدی خود را به شماره ۰۹۱۸۳۱۷۰۶۷۸ از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی افزود: در پایان این جشنواره به پنج اثر برتر ارسالی هدایای نفیسی به قید قرعه اهدا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha