۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۴۴
کد خبر: 83750972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج کارمندان خراسان رضوی هفت هزار بسته بهداشتی توزیع کرد

مشهد- ایرنا- مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی گفت: این سازمان به منظور مقابله با کرونا تاکنون هفت هزار بسته بهداشتی و فرهنگی بین نیازمندان حاشیه شهر و دیگر اقشار نیازمند استان توزیع کرده و ضدعفونی برخی معابر و اماکن مشهد و نقاط کم‌برخوردار را انجام داده است.

سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هزار بسته بهداشتی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل بطری‌های یک و نیم لیتری محلول ضدعفونی کننده است اظهار داشت: ۲ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز بین گروه‌های جهادی به منظور ضدعفونی کردن معابر، روستاها و حاشیه شهر و ادارات کل استان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضد عفونی کننده و دستکش بین جانبازان قطع نخاعی، موسسه توانبخشی سالمندان ایثار و همچنین آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در مشهد از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان برای مقابله با کرونا بوده است.

سرهنگ کمالی افزود: پنج هزار بسته بهداشتی نیز بین بازنشستگان، بیماران و نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان دارای ۳۱ حوزه مقاومت و ۵۱۰ پایگاه است که از این تعداد هفت حوزه مقاومت و ۲۱۰ پایگاه در مشهد و ۲۴ حوزه و ۳۰۰ پایگاه در شهرستان‌های این استان فعال است.

وی گفت: از آغاز فعالیت‌های ستاد مقابله با کرونا، اعضای این پایگاه‌ها همراه سایر نهادهای مسوول وارد عرصه مقابله با این ویروس شده‌اند و تا زمان شکست کرونا این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha