۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83752513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه رزمایش مواسات در پردیس تشکیل شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83752513
قرارگاه رزمایش مواسات در پردیس تشکیل شد

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: قرارگاه رزمایش مواسات بر اساس منویات مقام معظم رهبری برای رسیدگی ویژه به وضع معیشتی نیازمندان شهرستان تشکیل شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شهرستان هدف اصلی تشکیل این قرارگاه است.

وی ادامه داد: افتتاح حساب بانکی به نام قرارگاه رزمایش مواسات در یکی از بانک‌های قرض الحسنه شهر بومهن، برگزاری نشست با روسای کارخانجات و تولیدی‌های مناطق صنعتی شهرستان برای دریافت کمک‌های مالی، برگزاری جلسه با فرماندهان پایگاه بسیج، ائمه جماعات برای برنامه ریزی، شناسایی و معرفی نیازمندان در سطح شهرستان، شناسایی خیرین و مراکز خیریه در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به تعامل قرارگاه رزمایش مواسات با کمیته امداد شهرستان، خاطر نشان کرد: تامین ارزاق نیازمندان شهرستان بر اساس لیست ارسالی از سوی قرارگاه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان معرفی شده از سوی مساجد و اداره بهزیستی شهرستان بر عهده کمیته امداد شهرستان گذاشته شده است.

حسینی با اشاره به اهیمت اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌های  قرارگاه رزمایش مواسات در سطح شهرستان اظهار داشت: چاپ و نصب بنر در معابر شهری توسط شهرداری‌های پردیس و بومهن و انتشار اخبار در فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی از عملکرد قرارگاه در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در جدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha