۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
کد خبر: 83753548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲ بیمارستان آمل از لیست پذیرش بیماران کرونایی خارج شدند

ساری - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت که با توجه به روند کاهشی آمار مبتلایان به ویروس کرونا بیمارستان‌های امام علی(ع) و هفده شهریور این شهرستان از لیست پذیرش بیماران کرونایی خارج شدند.

فرامرز اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از آغاز شیوع بیماری کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) آمل به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونایی معرفی شد و بعدا با توجه به شیوع سریع این بیماری و افزایش تعداد مبتلایان ، بیمارستان های امام رضا(ع) ، امام علی(ع) ، هفده شهریور و بیمارستان خصوصی شمال نیز مجبور به پذیرش بیماران کرونایی و اختصاص دادن بخشی از تخت های خود به این بیماران شدند.

وی گفت : در حال حاضر آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های امام رضا (ع) و بیمارستان شمال رو به کاهش است و بیمارستان امام خمینی (ره) مرکز اصلی پذیرش این بیماران باقی می ماند.

اکبری افزود : کاهش بیماران و خارج شدن بیمارستان ها از لیست پذیرش به معنی کنترل کامل این ویروس نخواهد بود و مردم همچنان باید همه جوانب بهداشتی را رعایت و از تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند .

بیمارستان امام علی (ع) آمل با حدود ۱۴۰ تخت فعال یکی از بیمارستان‌های مهم زنان و زایمان برای شهرهای مرکزی مازندران محسوب می شود. بیمارستان هفده شهریور آمل با بیش از ۱۰۰ تخت فعال محل پذیرش بیماران اورژانسی و مصدومین حوادث و سوانح است.

ویروس کووید-۱۹ یا همان کرونا که برای نخستین بار در دی ماه سال گذشته از استان ووهان چین شیوع یافت ، از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ در کشور و استان مازندران مشاهده شد. 

بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۵۰۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha