۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۰:۰۱
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83753766
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کالاهای اساسی قبل از  ماه رمضان در اسلامشهر توزیع می شود

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش شامگاه پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور افزود: ۳۳۳ تن برنج، ۱۶۶ تن گوشت مرغ، ۱۰۰ تن گوشت قرمز، ۳۳۳ تن روغن نباتی و ۳۳۳ تن شکر به عنوان سهمیه این شهرستان در قالب طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این کالاها توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و با نظارت تعزیرات حکومتی در شهرستان توزیع می شود.

وی در خصوص آغاز فعالیت اصناف که به دلیل کرونا تعطیل شده بودند نیز گفت: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روز شنبه (۳۰ فروردین ماه) در سطح شهرستان آغاز و واحدهای صنفی کم خطر که از سامانه وزارت بهداشت کد رهگیری دریافت کرده اند فعالیتشان را آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: باید رصد کافی بر بازار نیز وجود داشته باشد تا در صورت کاهش هر یک از اقلام بلافاصله برای تامین آن و ارائه به بازار اقدام شود.

مرسلپور با توجه به اهمیت توجه به مسائل بهداشتی بویژه در کشتارگاهها و مراکز تامین و عرضه گوشت سفید و قرمز تصریح کرد: شبکه بهداشت، درمان و دامپزشکی نیز باید نظارت کافی و مستمر از این واحدها داشته باشند.

شهرستان اسلامشهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری جنوب تهران  واقع شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha