یکهزار بسته موادغذایی در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود

زاهدان- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یکهزار بسته مواد غذایی از سوی این نهاد بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

 حجت الاسلام محسن مومنی‌مقدم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته‌ها از محل در آمد موقوفات سیستان و بلوچستان تهیه و با همکاری سپاه در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی ارزش هر سبد غذایی را ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش در سایه منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه مساوات از محورهای این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: اوقاف با اجرای این طرح به دنبال ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

مومنی مقدم از توزیع ۱۰ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود:  این نهاد با همکاری هیات امنای مساجد سیستان و بلوچستان از محل در آمد موقوفات عام و درمانی در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به توزیع مواد ماسک اقدام کرده است.

وی افزود: ماسک‌های تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha