۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83759805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرتعاون روستایی همدان: گردو در بورس عرضه می‌شود

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۴
کد خبر: 83759805
مدیرتعاون روستایی همدان: گردو در بورس عرضه می‌شود

همدان- ایرنا- مدیر سازمان تعاون روستایی همدان گفت: سیر و کشمش از محصولات مهم و برند این استان در بورس عرضه می‌شوند و عرضه گردو نیز در دستور کار قرار دارد.

مجید مسلمی‌راد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به ضرورت ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به بورس کالا به خصوص محصولات کشاورزی افزود: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از پنج هزار تن انواع محصولات کشاورزی در غرفه دائم و موقت تشکل‌های بخش کشاورزی استان عرضه شده است ادامه داد: راه اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قالب غرفه دایم و موقت در بازار رسانی محصولات کشاورزی موثر است.

مسلمی راد افزود: فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهر همدان توسط اتحادیه تعاون روستایی به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و با مشارکت اتحادیه های استانی از جمله تعاون روستایی، کشاورزی، دامداران و مرغداران راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره گیری از کسب و کارهای جدید به خصوص استارت آپ ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه برنامه خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی بزودی معرفی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha