۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۵:۴۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 83760102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: با الحاق کرانه ‌باختری به سرزمین‌های اشغالی مقابله کنید

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از گروه‌های فلسطینی خواست تا با طرح صهیونیست‌ها برای الحاق دره اردن و بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی مقابله‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، «مصعب البریم»  سه‌شنبه شب افزود: گزینه ملی برای مقابله با تروریسم صهیونیستی و نقشه بلعیدن کرانه باختری، بازگرداندن وحدت ملی، روابط متین و توافق بر سر دیدگاه ملی با رعایت اولویت‌ها است.

وی گفت: از آن جا که صاحبان حق هستیم برای رسیدن به وحدت و توافق شایسته‌تر از دشمن‌مان هستیم که هیچ حقی در سرزمین و مقدسات ما ندارد.

سخنگوی جهاد اسلامی ادامه داد: تاخیر در بازگرداندن وحدت، خدمت به پروژه صهیونیستی و اهداف و برنامه‌های کابینه تروریستی این رژیم است.

البریم در پایان بیان کرد: اعلام تشکیل کابینه ترکیبی تروریستی، تهدیدی جدید برای ملت فلسطین است.

پیش‌تر «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز گفته بود: باید با هماهنگی و اتحاد با کابینه جدید رژیم‌صهیونیستی مقابله‌ کرد.

رضوان با بیان اینکه بنی گانتس و نتانیاهو دو روی یک سکه هستند، گفت: ما کابینه اسرائیل را کابینه جنگ و معامله قرن می‌دانیم.

بنی گانتس و بنیامین نتانیاهو دوشنبه شب توافق کردند که با تشکیل کابینه سه ساله نخست‌وزیری بین آنها چرخشی باشد و قرار است ابتدا نتانیاهو به مدت ۱۸ ماه ریاست کابینه را در اختیار داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha