۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83760342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد 

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
کد خبر: 83760342
۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد 

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان در سه عملیات جداگانه، ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق شامل ۹۰ هزار نخ سیگار و ۹۰۰ متر پارچه خارجی قاچاق بوده که در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شده است. 

وی با بیان اینکه این کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی بارگیری و قاچاقچیان قصد انتقال آن به شهرهای عمقی کشور را داشتند، اضافه کرد: در این راستا سه دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: یکی از عوامل اصلی رونق اقتصادی، مقابله با قاچاق کالاست بنابراین همه باید با این پدیده شوم مبارزه کنیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده را تاثیرگذار دانست و افزود: تحقق شعار «جهش تولید» در سال ۱۳۹۹، عزم نیروهای پلیس را برای مقابله با معضل قاچاق کالا جدی‌تر از گذشته می‌کند.   

در سال گذشته ۱۴۸ فقره عملیات کشف قاچاق کالا در میاندوآب با کشف ۸۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اجرا شد که در این راستا ۱۲۶ دستگاه خودرو توقیف و ۱۵۷ نفر دستگیر شدند.

میاندوآب یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی آذربایجان‌غربی به سمت شهرهای عمقی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha