۲۵۰ هزار بسته حمایتی در شهرستان های استان تهران توزیع می شود

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده ۲۵۰ هزار بسته بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: ۱۱۰ هزار بسته حمایتی بارگیری و در حال توزیع در شهرستان های استان تهران است.

سردار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در آغاز رزمایش کمک های مومنانه که در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ قربانی تاکنون ثبت و امروز همزمان با آغاز مراسم رزمایش کمک های مومنانه ذبح شد.
وی افزود: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و داشتن روحیه‌های و انسجام تمام سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و قطعا از این بحران و شرایط کنونی نیز عبور می کنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری رزمایش بزرگ و مردمی و همدلی و مواسات و همچنین کمک مومنانه، همه گروه های جهادی و بسیجی و همچنین مردم مانند همیشه پای کار آمدند و یک وحدت ملی و انسجام شکل گرفت.
وی عنوان کرد: تمامی ظرفیت ها شناسایی شده و تمام خیرین و اصناف و مردم برای جمع آوری اقلام مورد نیاز مساعدت و همراهی کردند.
سردار حسن زاده گفت: یکسان سازی سبدهای معیشتی و حمایتی برای کمک به نیازمندان انجام شد.
وی یادآور شد: کشف انبارهای مملو از تجهیزات بهداشتی و درمانی آغاز شده و تعداد قابل توجهی از این انبارها شناسایی شدند که بخشی احتکار و بخشی هم در مرحله توزیع بودند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: تولید ماسک، محلول و ژل ضد عفونی کننده و دستکش های یکبار مصرف از کارهای ابتکاری در مساجد و بسیج بود که انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha