۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83764125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش کمک مومنانه در یک هزار مسجد مازندران برگزار می‌شود

ساری - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مومنانه در راستای حمایت معیشتی از آسیب دیدگان کرونا در یک هزار مسجد مازندران برگزار می‌شود.

حجة الاسلام ناصر شکریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شرایط پیش رو و شیوع ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی خود را مکلف به اجرای پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه به کرونا می داند و برنامه های خود را متفاوت با سال های گذشته انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: برای کمک به خانواده های آسیب دیده دوران کرونایی با محوریت امام جماعت یک هزار مسجد در مازندران کمک های مردمی و خیرین جمع آوری و در اختیار این آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: کمک مومنانه تنها مختص به نیازمندان مازندران نخواهد بود بلکه افرادی که شاغل بودند و کرونا زمینه خانه نشینی آنها را فراهم کرده است این افراد هم با اهدای سبد معیشتی حمایت خواهند شد.

وی بیان داشت: تمامی هزینه های اکرام حسنی که برای جشن های نیمه رمضان انجام می گرفت در ماه رمضان امسال در قالب بسته معیشتی و اقلام پیشگیرانه بهداشتی بین مردم و نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: از جمله برنامه های دیگری که در ماه مبارک رمضان امسال صورت خواهد گرفت دلجویی از آسیب دیدگان بیماران کرونایی و خانواده هایی که عزیزان خود را بخاطر این ویروس از دست داده اند با رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد گرفت.

شکریان اظهار داشت: مساجد مازندران در ماه مبارک رمضان امسال باز می باشد اما نماز جماعت و مراسم های مربوط به رمضان برگزار نخواهد شد و در این زمینه بنا بر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ها اعلام می شود.

وی گفت: امامان جماعت مساجد مازندران با ایجاد کانال ها در فضای مجازی مسائل شرعی و شبهات را پاسخ می دهند و همچنین با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی احکام شرعی نیز مطرح خواهد شد.

وی بیان کرد: افرادی که در زمینه های مختلف شرعی سوال داشته باشند با استفاده از فضای مجازی ، امام جماعت به آنها پاسخ خواهد داد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از همه مردم خواست در ماه مبارک رمضان در طرح مومنانه و کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونایی شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha