۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 83764980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۷ نفر با پرداخت بسته تشویقی به کارفرمایان در مازندران شاغل شدند

ساری - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: بازای اشتغال هر مددجوی این نهاد به کارفرمایان بسته تشویقی پرداخت می‌شود که از همین بخش پارسال ۲۷۷ مددجوی استان مشغول به کار شدند .

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد مازندران ، سید علی اصغر رضایی افزود : کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف بازای استخدام هر یک از مددجویان کمیته امداد از بسته های تشویقی مانند پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲سال و یا تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه سقف پرداخت تسهیلات با استخدام ۱۰ نفر انجام می شود، گفت: بازای استخدام هر نفر ۵۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با چهار درصد سود و بازپرداخت پنج ساله در صورت انعقاد قرارداد مطابق قانون کار و بیمه تامین اجتماعی به کارفرمایان پرداخت می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت : استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی افزود : در بخش کارفرمایی، کارآفرینانی که در زمینه های تولیدی ،خدماتی ، کشاورزی و باغداری اشتغال داشته و امکان این را دارند تا با تزریق سرمایه قرض الحسنه، تعداد افراد شاغل را در مجموعه خود افزایش دهند، می توانند از تسهیلات کارفرمایی بهره مند شوند.

رضایی اضافه کرد : درصورت تمایل کارفرمایان به بهره مندی از این تسهیلات به ادارات کمیته امداد شهرستانها و استان مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha