کشف ۲۰ فقره سرقت در ملایر

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳
کد خبر: 83765477
کشف ۲۰ فقره سرقت در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی و هماهنگی و اجرای پنج طرح ضربتی  ۹ سارق دستگیر شده و به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های شهرستان قرار گرفته و چند طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده اجرا شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط ماموران پلیس آگاهی یک سارق داخل خودرو را با اعتراف به پنج فقره سرقت داخل خودرو و ۲ سارق موتورسیکلت را با ۲ فقره سرقت دستگیر کردند و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در ادامه اجرای این طرح نیز ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق اماکن خصوصی را با ۶ فقره سرقت و یک سارق دوچرخه را نیز با اعتراف به سه فقره سرقت دوچرخه دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ نیز با انجام کار اطلاعاتی دقیق سه سارق اماکن خصوصی و یک سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کردند که در بازجویی های فنی و تخصصی، به سه فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند. 

اعتراف به سرقت از دکل‌های مخابراتی

فرمانده انتظامی بهار اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان و گشت زنی هدفمند پلیس شهرستان بهار،  یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: فرد دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی، به پنج فقره سرقت کابل برق و باطری دکل های مخابراتی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر  قرار گرفت.

سرهنگ علی زنگنه افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در این ارتباط با اجرای چند مرحله ماموریت مختلف،۱۰ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی و همچنین ترازوی توزین کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی همچنین در خبر دیگری بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی رزن در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز  با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

فرمانده انتظامی رزن افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی باری حامل ۱۶راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز جابجایی کشف شد همچنین در عملیات دیگری ماموران کلانتری۱۱ شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و پس از بازرسی از آن ۲۳ راس دام قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که ارزش احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده اظهار داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

اقدام به سرقت پس از آزادی از زندان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در حوزه کلانتری ۱۵ همدان، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

  سرهنگ جمشید باقری اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی، محل سکونت متهم شناسایی و مشخص شد نامبرده از سارقان سابقه دار بوده که با اخذ مجوز قضائی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ باقری بیان داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد، نامبرده چند روز قبل از زندان آزاد شده و اقدام به چند فقره سرقت کرده است و در بازرسی از منزل این سارق تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha