توزیع یکهزار بسته مواد غذایی توسط جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- توزیع یکهزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش همدلی روز یکشنبه از سوی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در رزمایش همدلی جمعیت هلال احمر استان، گفت: این بسته‌های حمایتی شامل ۱۰ قلم مواد غذایی به ارزش ۳میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

سید احمد مرتضوی فرد عصر یکشنبه افزود: این اقلام با جمع آوری بیش از ۳ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات جمعیت، تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت به منظور حمایت از خانواده نیازمندان با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شد، افزود: طرح همدلی امسال در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری اجرا شده است.

مرتضوی فرد به توزیع بیش از ۳ هزار بسته اقلام بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای بیماران خاص اشاره کرد و گفت:  مرحله دوم کمک‌های مردمی در قالب بسته های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی نیز تا اواسط ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع ویروس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عج) در رده‌های نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری شروع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha