۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 83766193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تولید ماسک بهداشتی در مرکز فنی‌وحرفه‌ای مسجدسلیمان

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲
کد خبر: 83766193
تولید ماسک بهداشتی در مرکز فنی‌وحرفه‌ای مسجدسلیمان

اهواز - ایرنا - کارگاه تولید ماسک بهداشتی روز دوشنبه با حضور فرماندار و مسئولان محلی در مرکز فنی‌وحرفه‌ای مسجدسلیمان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای مسجدسلیمان در آیین افتتاح کارگاه تولیدی ماسک گفت: این کارگاه با همت شورای هماهنگی مدیریت بحران، سازمان‌‎های مردم نهاد در مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای راه اندازی شده و روزانه بیش از یک هزار ماسک بهداشتی تولید خواهد کرد.
جهانگیریوسفی با بیان اینکه این کارگاه تولیدی ماسک تا هر زمان که نیاز باشد به کار خود ادامه می‌دهد افزود:ماسک تولیدی این کارگاه در اختیار مراکز درمانی ، امدادی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.
وی افزود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ، فنی وحرفه‌ای مسجدسلیمان در ۲ بخش دولتی مراکز ثابت وخصوصی آموزشگاه آزاد بیش از ۱۲هزار عدد ماسک بهداشتی تولید کرد.
از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مجموع ۲۸۹ هزار و۸۰۰ عدد انواع ملزومات مقابله با ویروس کرونا با مشارکت مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خوزستان تولید شده است.
به گزارش ایرنا بیمارستان شفای تامین اجتماعی مسجدسلیمان برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان نیز اختصاص یافته است.
نهادهای مردمی ، بسیج ، موکب‌های اربعین و واحدهای تولیدی استان تاکنون صدها هزار عدد ماسک ، دستکش و لباس حفاطتی برای کادر درمانی و بهداشتی استان و عموم مردم تولید کرده‌اند.
موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.
شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha