تولید تب‌سنج غیرتماسی در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: تب‌سنج غیرتماسی دستی برای نخستین بار در کشور با کمترین میزان خطا توسط محققان شرکت دانش‌بنیان بهینه فرآیند الکترونیک از شرکت‌های مستقر در این پارک تولید شد.

علی‌محمد نیکبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تب‌سنج دمای بدن را به صورت لحظه‌ای نشان می‌دهد و نمونه خارجی آن حدود ٠.۴ درجه خطا دارد ولی این محصول میزان تب را با ٠.٢ درجه خطا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: محصول تولیدی این شرکت دانش‌بنیان یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش دارد.

وی با اشاره به قیمت این محصول و نمونه خارجی آن بیان کرد: نمونه خارجی این تب سنج با قیمت حدود سه تا پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که محصول تولیدی این شرکت ۵٠ درصد ارزان‌تر است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: ٧٠ درصد مواد اولیه این محصول دانش‌بنیان از داخل کشور تامین می‌شود. 

نیکبخت با اشاره به توانایی تولید این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: در صورت تامین نقدینگی این شرکت توانایی دارد ماهانه ۵٠٠ تا یک‌هزار عدد تب‌سنج را تولید و روانه بازار کند. 

وی بیان کرد: همچنین شرکت دانش بنیان بهینه فرآیند الکترونیک اعلام کرده که توانایی کالیبراسیون تب‌سنج‌های خارجی را دارد و تمامی دارندگان این محصولات در کل کشور می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حال ثبت سفارش برای تولید انبوه است، تاکید کرد: شماره تماس ٠۴۴٣٢٧۵٢۶٩۴ آماده دریافت و ثبت سفارش از تمام مناطق کشور است. 

به گزارش ایرنا شرکت دانش بنیان بهینه فرآیند الکترونیک از سال ١٣٩۶ تاسیس شده و از اواخر همان سال در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر شده است. 

شرکت دانش بنیان بهینه فرآیند الکترونیک در زمینه کنترل و مانیتورینگ و ابزار دقیق کنترل فعالیت دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha