۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
کد خبر: 83766465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب ۲۱۳ نانوایی خراسان رضوی به علت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی کرونا

مشهد- ایرنا- ۲۱۳ نانوایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی که پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت نکردند پلمب شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به نقل از مدیر سلامت محیط و کار این دانشگاه گزارش داد: نظارت بازرسان بهداشت محیط در شرایط کرونایی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه نانوایی‌ها در مشهد و شهرستانهای تابعه دانشگاه شدت یافته است.
علی اصغر حسنی افزود: در نانوایی‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا می‌بایست تا حد امکان از تبادل پول نقد خودداری شود و  پرداخت هزینه نان با استفاده از کارتخوان و توسط خود خریدار انجام گیرد.
وی ادامه داد: در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید با تهیه و توزیع نان در تماس باشد.
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب طرح بسیج ملی مقابله محیطی با ویروس کووید- ۱۹ تاکنون ۱۵ هزار و ۲۲۵ بازدید از نانوایی ها در سطح استان انجام شده است و برای هزار و ۳۹۵ واحد اخطاریه صادر شده است.

در حال حاضر حدود چهار هزار نانوایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی دایر است.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ و نیم میلیونی استان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد و به بقیه جمعیت استان در قالب دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha