۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83770332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون شهردار: نیروهای خدمات شهری همدان مجهز به اقلام بهداشتی هستند

همدان- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری با توجه به شرایط شیوع کرونا در اولویت است و تمامی نیروها مجهز به اقلام بهداشتی مناسب هستند.

وحید علی ضمیر روز  پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بیش از یکهزار نیروی پاکبان، کارگر نگهداری فضای سبز و سایر نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روز برای حفظ پاکیزگی، جمع آوری پسماند، رسیدگی به فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا این نیروها در خط مقدم خدمت به مردم به عنوان مدافعان سلامت و بهداشت شهری بوده و همه آنها به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش مجهز هستند.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از پاکبانان وکارگران خدمات شهری همدان به این ویروس مبتلا نشده اند و به خوبی نکات بهداشتی را رعایت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید در این روزهای سخت نسبت به پاکیزگی شهر کمک کنند، گفت: نباید با سهل انگاری و بی تفاوتی نسبت به رعایت بهداشت و پاکیزگی محیط شهر، زحمات پاکبان را مضاعف کرد.

علی ضمیر با بیان اینکه مدیریت شهری پروتکل های بهداشتی را به شکل مطلوب رعایت و اجرا کرده است، اظهار داشت: رسیدگی به امور خدمات شهری در راستای بهداشت عمومی به صورت شبانه روز در حال انجام است.

معاون شهردار همدان با اشاره به بسته حمایتی به کارگران شهرداری گفت: این بسته در قالب بن خرید ۶۰۰ هزار تومانی و در راستای تقدیر از زحمات تمامی کارگران در عملیات برفروبی، استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان در حال اهدا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha