۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83771120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کارگران آسیب‌دیده از کرونا در اسدآباد حمایت می‌شوند

همدان- ایرنا- فرماندار اسدآباد از شناسایی یک هزار و ۲۰۰ کارگر ساختمانی و فصلی آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: با تدابیر صورت گرفته این قشر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مجید درویشی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران ساختمانی اظهار داشت: حمایت از کارگران روزمزد فصلی و ساختمانی شهرستان آسیب دیده از کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: اشتغال و معیشت کارگران فصلی و ساختمانی که روزانه مزد دریافت می‌کنند از اواخر سال گذشته با بحران کرونا دچار مشکلاتی شدند که نیازمند بررسی بود.

فرماندار اسدآباد گفت: با پیگیری های صورت گرفته برای حمایت از این قشر زحمتکش اسامی و شماره حساب بانکی آنها ثبت شده و از طریق بنیاد مستضعفان کل کشور و با هماهنگی کمیته امداد و صنف اتحادیه کارگران به آنان کمک می شود.

کاشت ۲۵۰ هکتار جنگل در اسدآباد 

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح‌های جنگلکاری در این شهرستان گفت: ۲۵۰ هکتار جنگل از نهال‌های بلوط، زرشک و انار وحشی در مناطق مختلف کاشته شده‌است.

مجید درویشی اظهار داشت: بر اساس چشم انداز سند راهبردی قرار است هزار هکتار به جنگل کاری استان همدان اضافه شود که در این طرح سهم اسدآباد ۱۰۰ هکتار است.

وی اضافه کرد: در این شهرستان ۲۵۰ هکتار جنگل کاری انجام شد که فراتر از سهمیه پیش بینی شده است.

فرماندار اسدآباد گفت: ۲۰۰ هکتار جنگل به صورت مشارکتی در اراضی گردنه اسدآباد و ۵۰ هکتار در تپه شهر آجین اجرا و به طور مستمر نگهداری می شود.

درویشی خاطرنشان کرد: در تپه ستران شهرآجین هفت هزار نهال از نوع انار، زرشک و بلوط با صرف ۹۷ میلیون تومان اعتبار توسط منابع طبیعی کاشته و حفاظت از این جنگل نوپا به شهرداری واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha