به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ارسال سیمکارتهای رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیمکارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیمکارت کند، اپراتور اول سامانه ای جهت تسهیل این فرایند راه اندازی کرد.
سرپرستان خانوار که سیمکارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیمکارت شان فعال نشده است، می توانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیمکارت خود را اعلام کنند.
اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آنها اقدام خواهد کرد.
فرآیند تحویل و فعالسازی سیمکارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که پس از دریافت سیمکارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیمکارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیمکارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.
راه اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیمکارتهای سرپرست خانوار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲
کد خبر:
83774603
به منظور تسهیل فعالسازی سیمکارتهای ارسالی به سرپرستان خانوار، همراه اول سامانه پیگیری راه اندازی کرد.
اخبار مرتبط
-
مشاور رییس سازمان فضایی ایران:
آغاز فعالیت اپراتور ماهوارهای با سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری
تهران- ایرنا - مشاور رییس سازمان فضایی کشور از مراحل نهایی صدور پروانه اپراتور ماهوارهای خبر…
-
برگزاری جلسات شورای نگهبان بر بستر شبکه امن همراه اول
برگزاری جلسات شورای نگهبان بصورت مجازی و از طریق شبکه امن و اختصاصی دیتای همراه اول فراهم شد.
-
توسط رگولاتوری تشریح شد:
چرایی اتمام حجم اینترنت در تماس تصویری پیامرسان بومی
تهران - ایرنا - معاون رگولاتوری گفت: تخلف صورت گرفته در خصوص حجم اینترنت مصرفی در یک پیام رسان…
نظر شما