۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83775897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۰ واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۷
کد خبر: 83775897
۳۰ واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با تشدید بازرسی‌ها همزمان با آغاز کار صنوف کم‌خطر، تاکنون ۳۰ پرونده تخلف برای نانوایی‌‎های این شهرستان تشکیل شد.

محمد جهین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم‌فروشی بوده و در این رابطه بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: تمامی نانوایان موظف به نصب دستگاه کارت‌خوان به جای دریافت وجه نقد بوده و باید یک نفر مشخص مسوول دریافت کارت از مشتریان باشد.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک از اول اسفندماه گذشته تاکنون ۵۴۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهر و روستا را امسال انجام دادند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف و کم‌فروش در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با نانوایانی که مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

«جهین» بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گزارش دهند.

وی بیان کرد: ۲۳۱ واحد نانوایی در مهاباد آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۱۶۶ واحد در مناطق شهری و ۶۵ واحد در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارند. 

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha