۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2155
کد خبر: 83775990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقفه تحصیلی ناشی از شیوع کرونا با آموزش مجازی جبران شد

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس گفت: با تلاش و برنامه ریزی آموزش و پرورش در ارائه آموزش از طریق فضای مجازی تا حدود زیادی وقفه تحصیلی ناشی از شیوع کرونا جبران شد.

علیرضا اتابک روز سه شنبه در همایش تجلیل از مقام معلم از طریق فضای مجازی با تبریک هفته معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای فرهنگی اظهارداشت: عملکرد آموزش و پرورش در شرایط حساس کرونا در ارائه آموزش از طریق فضای مجازی قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: نیاز است آموزش و پرورش با تلاش شبانه روزی معلمان شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان را به نحو احسن فراهم کند.

اتابک فرهنگیان را چراغ راه بشریت دانست و گفت: توسعه کشور مرهون تلاش‌ها و ایثار معلمان است.

وی اضافه کرد: جامعه فرهنگیان کمترین گروه مبتلایان به کرونا هستند که با توجه به جمعیت زیاد فرهنگیان این حکایت از نوع نگاه و دانش بالای فرهنگیان دارد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش بی وقفه معلمان در ارائه آموزش از طریق فضای مجازی گفت: با استقرار سامانه شاد آموزش از طریق فضای مجازی از سوی معلمان بصورت مستمر ارائه و هیچگاه آموزش تعطیل نشد.

علی پورک‌پور بیان کرد: با برنامه ریزی امتحانات در شش پایه ابتدایی توصیفی و در متوسطه دوم پایه دوازدهم به شکل حضوری برگزار و سایر پایه ها بر اساس پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امسال فرایند انتخاب معلم نمونه خاصی که با برگزاری چندین جلسه و جمع آوری مستندات ۳۲ معلم در مقاطع گوناگون به عنوان معلم نمونه انتخاب و معرفی شدند.

در این همایش مجازی از چهار معلم نمونه به نمایندگی از  ۳۲ معلم نمونه و از پنج نفر از بازنشستگان به نمایندگی از ۱۱۰ بازنشسته آموزش وپرورش تجلیل شد.

بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در کهگیلویه مشغول تحصیل هستند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha