۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83776705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برپایی پنج آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83776705
برپایی پنج آشپزخانه اطعام مهدوی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از برپایی و راه اندازی پنج آشپزخانه اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است طی ماه رمضان دست کم ۶۰هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۱۸هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و با حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی بین نیازمندان در مناطق مختلف استان توزیع‌ شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم، تامین و توزیع بسته‌های معیشتی نیز در دستور کار قراردارد و برنامه‌ریزی‌شده تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۷هزار و۵۰۰ بسته معیشتی در اختیار نیازمندان در استان قرار داده شود.  

صفری با بیان اینکه تاکنون ۱۲هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است، گفت: از محل کمک‌های مردمی در رزمایش همدلی برای مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان، تاکنون ۷۴رأس گوسفند، هشت رأس گوساله و یک هزار و ۲۵۸ کیلوگرم گوشت گرم نیز با رعایت اصول بهداشتی ذبح و در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*، و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ بانک ملی به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیرکمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha