۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83777003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شورای شهر با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان و مدیریت شهری نظارت جدی و برخورد قاطع با ساخت وسازهای غیرمجاز داشته باشند.

سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در جمع اعضای شورا و شهردار همدان اظهار داشت: حفظ سرمایه های موجود در سطح شهر و نیز اجرای طرح های بزرگ و ماندگار باید در اولویت شورای شهر باشد چراکه این کار جلب اعتماد مردمی را همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: از شورا و شهرداری انتظار پیگیری اجرای طرح های بزرگ و اثرگذار را دارم چرا که همدان ظرفیت های گسترده در سرمایه گذاری بخش های مختلف دارد.

شاهرخی اظهار داشت: براین اساس باید با برنامه ریزی درست و استفاده از ایده و نظریه کارشناسان خبره بخش سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی و توسعه پایدار مدیریت شهری شکوفا شود.

استاندار همدان یادآور شد: شورای شهر نیز نباید به درآمدهای شهرداری اکتفا کند بلکه باید نگاهش به جذب سرمایه گذار باشد. 

وی رمز موفقیت و نشاط شهر را در ایجاد زمینه برای فعالیت بخش خصوصی مهم دانست و گفت: شورای شهر می‌تواند با تدوین چند طرح ماندگار و جذب سرمایه گذار به جهش تولید و ایجاد اشتغال کمک کند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی اعضای شورای شهر در پیشرفت کار شهرداری می‌تواند کارساز باشد، افزود: تصمیمات شهرداری و مصوبات شورای شهر همدان باید در تراز و جایگاه شهر همدان باشد.

وی با قدردانی از عملکرد شورا و شهرداری همدان در همکاری با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت: تا شکست کرونا  این همکاری ها باید ادامه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha