خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار دارد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۵۰
کد خبر: 83777301
خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار دارد

مشهد- ایرنا- استان خراسان رضوی از نظر تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها بر اساس تقسیم بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری‌ شده در بیمارستان‌های این استان کمتر از ۱۰۰ نفر است.
دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مربوط به کرونا از طریق این وزارتخانه و به صورت کشوری اعلام می‌شود.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی وضعیت چهار شهر درگز، کوهسرخ، جوین و جغتای در این استان را سفید اعلام کرده است.

افزون بر ۷۵ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و بقیه توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، گناباد و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

براساس آخرین آمار رسمی تا ۱۶ اردیبهشت ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۳۴۰ نفر رسیده است.

در این مدت ۸۰ هزار و ۴۷۵ نفر نیز بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha