واگذاری طرح نیمه‌تمام هتل ایلبگی سامان به سرمایه‌گذار جدید سپرده می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع در احداث طرحهای نیمه تمام سرمایه‌گذاری بخش گردشگری گفت: واگذاری طرح نیمه‌تمام هتل دو ستاره ایلبگی سامان به سرمایه‌گذار جدید سپرده خواهد شد.

الله‌کرم نصیری روز چهارشنبه در نشست رفع مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی این طرح و انصراف سرمایه‌گذار کنونی، پس از سیر مراحل قانونی تکمیل این طرح با سرمایه‌گذار جدید انجام می‌شود.
وی افزود: اهلیت و توان سرمایه‌گذار جدید ویژه این طرح باید از سوی مسوولان مرتبط بررسی و تایید شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تکمیل و بهره‌برداری از هتل ۲ ستاره در محدوده روستای ایلبگی این شهرستان نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.
مهرداد جوادی تاکید کرد: میزان مجموع سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح ۷۳ میلیارد ریال برآورد و اعلام شده است.
وی یادآور شد: این هتل در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۴۰ مترمربع با ۳۵ اتاق و ۷۰ تخت احداث می‌شود و عملیات اجرایی احداث این طرح از سوی بخش خصوصی تاکنون ۴۸ درصد پیشرف فیزیکی دارد.
جوادی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح، زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر فراهم خواهد شد و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر احداث این هتل درخواست تخصیص و تامین تسهیلات بانکی دارد.
به گزارش ایرنا، روستای ایلبگی شهرستان سامان در مجاورت رودخانه زاینده‌رود و در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha