امام جمعه شهرکرد:کمک‌های مومنانه تا زمان ریشه‌کنی کرونا ادامه دارد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تداوم اقدامات خیرخواهانه مردم در روزهای شیوع کرونا گفت: اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه مردم منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا استمرار دارد.

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام روز پنجشنبه در مراسم ارسال محموله‌های مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری به شهرستان‌های استان در تیپ ۴۴ سپاه قمربنی‌هاشم(ع) تاکید کرد:‌ همه کشور در مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای اجرای مطلوب رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مجموعه‌ای فعال تبدیل شده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آمادگی خود را برای اختصاص ۲۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان این استان اعلام کرده است.

وی پیش‌بینی کرد، با توجه به اقدام خیرخواهانه مردم بر کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا، ارزش کمک‌های مردمی به رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در این استان بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد ‌شود.

به گفته وی، مسئولان مراقب باشند تا کمک‌های مردم در این رزمایش به‌ صورت عادلانه بین تمامی نیازمندان و آسیب‌دیگان واقعی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شود.

به گزارش ایرنا، در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha