۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83779365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ١٠۴ پرونده تخلف صنفی در پیرانشهر

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۵۵
کد خبر: 83779365
تشکیل ١٠۴ پرونده تخلف صنفی در پیرانشهر

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١٠۴ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شده است.

رسول نامجو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان پرونده تخلف با انجام ۹۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی کشف شده است.

وی ادامه داد: ارزش این پرونده‌های تخلف، یک میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال بوده که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۹۲ مورد بازرسی از واحدهای پخت نان انجام و  ۱۶ پرونده تخلف صنفی برای متخلفان تشکیل شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: در راستای نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در واحدهای صنفی در این شهرستان ۸۵ مورد بازرسی مشترک با شبکه بهداشت از واحدهای نانوایی انجام و چهار پرونده عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شده است.

نامجو اضافه کرد: همچنین با همکاری نهادهای مرتبط در این شهرستان یک انبار احتکار کود شیمیایی که اقدام به احتکار یک‌هزار و ۳۹۲ کیسه ۵۰ کیلویی کود اوره کرده بود، کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا ۲ فقره پرونده احتکار کود شیمیایی اوره به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گزارش ایرنا، رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha