۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 83780297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن گلریزان زندانیان در دزفول برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
کد خبر: 83780297
جشن گلریزان زندانیان در دزفول برگزار شد

دزفول-ایرنا- جشن گلریزان آزادسازی زندانیان در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت شامگاه جمعه به صورت مجازی در دزفول برگزار شد.

رئیس دادگستری دزفول شامگاه جمعه در حسینیه ثارالله دزفول گفت: بهترین کار خیر کمک به مردم مستمند و نیازمند است. برخی زندانیان به خاطر تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند در حالی که زندان جای افرادی است که مرتکب گناهی شده اند. 
محمدیار ممبینی  افزود: انجمن حمایت از زندانیان دزفول یکی از قدیمی ترین انجمن های کشور است که به واسطه آن هر سال کمک های خوبی به زندانیان و خانواده آنها می شود.
وی اظهار داشت: پارسال، خیران چهار میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان زندانیان دزفول کمک کردند که با کمک های دیگر پنج میلیارد ریال به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده هایشان کمک شد.
ممبینی اظهار داشت: با این کمک ها، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان دزفول آزاد شدند که مربوط به زندانیان دزفول، شوش، اندیمشک، الوار گرمسیری، گتوند و شاوور بودند. 
امام جمعه دزفول نیز  گفت: اسباب نزول رحمت الهی فراهم شده است و امروز شاهد فضای معنوی مواسات و همدلی  هستیم که همه کشور را فرا گرفته است. 
حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی افزود: همه مردم و اقشار مختلف، گروه های جهادی، نیروهای مسلح، فرهنگیان و دانشگاهیان همه به نحوی در این همدلی مشارکت کردند و کمک مومنانه را رقم زدند که موجب رحمت الهی می شود .
وی افزود: در شرایط کرونا از فرهنگ اهل بیت (ع) در کشور رونمایی شد و مردم کمک های خوبی داشتند .
امام جمعه دزفول بزرگترین سرمایه دین و شریعت را اخلاق حسنه دانست و گفت: حسن خلق بهترین اخلاق است.

در این آیین که به صورت آنلاین برگزار شد جمعی از خیرین شهرستان دزفول کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ویژه کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد واریز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha