۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83781009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان پرداخت فطریه مردم سمنان از درگاه اینترنتی فراهم است

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: شهروندان این استان با توجه به شیوع کرونا می‌توانند از طریق کد دستوری از طریق درگاه اینترنتی، فطریه خود را به نیازمندان و محرومان بدهند.

محسن مسعودیان‌ راد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع کرونا و امکان تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد استان سمنان در روز عید فطر امسال، ساز و کارها و شیوه‌های مختلفی برای پرداخت فطریه شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این مدت، نشست‌های مشترکی با ائمه جمعه و جماعات مساجد به منظور بررسی روش‌های پرداخت فطریه شهروندان با توجه به ارتباط جامعه با مساجد به عنوان کانون‌های ارتباطی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: تراکت‌هایی با درج کد دستوری و شماره حساب‌های‌ دریافت فطریه برای اطلاع‌رسانی شهروندان استان آماده شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* برای مرکز استان و پس از ورود به این بخش، کدهای مشخص شده هر شهرستان را انتخاب و نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.

وی ابرازداشت: روزه‌داران همچنین می‌توانند با واریز به شماره حساب‌ ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ نزد بانک صادرات نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه برخی از شهروندان امکان پرداخت از طریق درگاه اینترنتی را ندارند خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای استقرار صندوق‌ها و پایگاه‌هایی در میادین اصلی شهرها با هماهنگی ستاد و شورای زکات استان سمنان در ارتباط با جمع‌آوری فطریه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به تاثیرگذاری کرونا بر اقتصاد خانواده‌ها و شناسایی افراد نیازمند جدید اشاره و اضافه کرد: کمیته امداد اقدام به شناسایی نیازمندان جدید کرد و فطریه پس از جمع‌آوری در سریع ترین زمان در اختیار نیازمندان و محرومان قرار می‌گیرد.

۱۷ هزار خانوار معادل ۳۶ هزار نفر در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha