کادر درمان قهرمانان فراموش نشدنی دوره کرونا هستند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: خدمات کادر درمانی در عصر کرونا همواره در اذهان عمومی خواهد ماند و به واقع قهرمانان فراموش نشدنی این دوران سخت هستند.

محسن جهانشیر روز شنبه در دیدار با مدیران بیمارستان بعثت همدان اظهار داشت: مردم کشورمان رشادت ها و فداکاری پزشکان، پرستاران و خدمه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را هرگز از یاد نمی برند و اکنون نیز باوجود کاهش مبتلایان، آنها همچنان در دل خطر قرار دارند.

وی بیان کرد: آنها ساعت ها برای پیگیری مراحل درمان مبتلایان وقت گذاشته و حتی از زندگی خود گذشتند و این فداکاری و ایثار ستودنی است.

جهانشیر عبور از شیوع ویروس کرونا را افتخار ارزنده برشمرد و گفت: مدافعان سلامت با توان و انگیزه مضاعف توانستند ضمن کنترل ویروس کرونا، باعث بهبودی شمار زیادی از مردم بشوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش استان همدان نیز در همان ابتدای شیوع کرونا نسبت به واگذاری فضاهای ورزشی خود به عنوان نقاهتگاه اقدام کرد.

جهانشیر اضافه کرد: این سالن ها همچنان قابلیت استقرار تخت های بیمارستانی را دارد و تمام امکانات لازم را نیز مهیا کرده ایم.

وی با اشاره به حضور فعالانه ورزش استان در پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در راستای پیشگیری از این ویروس تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی تا پانزدهم اردیبهشت جاری تعطیل اعلام شدند.

وی اضافه کرد: در صورت صلاحدید نیز تعطیلی باشگاه ها و مکان های ورزشی استان همدان تمدید می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه ستاد پیشگیری از کرونا در دستگاه ورزش از همان مراحل ابتدایی شیوع ویروس شکل گرفته است، گفت: تاکنون به تمامی اطلاعیه ها و ابلاغ های ستاد پیشگیری استان و نیز وزارت ورزش عمل کرده ایم.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان نیز گفت: آمادگی مجموعه ورزش و جوانان استان به هنگام وضعیت های بحرانی همواره موجب دلگرمی بزرگ کادر درمانی بوده است.

حمید کیانی فتوت افزود: برهمین اساس در اختیار بودن سالن ها و اماکن ورزشی برای مواقع ضروری، باعث آرامش کادر درمان در مقابله با کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعلیق به موقع فعالیت‌های باشگاه ها و مجموعه های ورزشی و مدیریت منطقی این مهم در کنار همکاری مردم در رعایت بهداشت فردی، منجر به وضعیت نزولی بیماری کرونا در همدان شده است.

کیانی فتوت اضافه کرد: در حال حاضر نیز آماده آموزش مربیان و باشگاه داران استان برای مراقبت بیشتر در مقابل کرونا و بیماری های مختلف هستیم.

 مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت یکی از مجموعه های درمانی مهم استان همدان در بهبودی مبتلایان به کرونا بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha