توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی درهرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قالب دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه عصر شنبه در استان هرمزگان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین آغازین توزیع این بسته‌ها اظهار داشت: در ابتدای شروع قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان برای توزیع ۱۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا هدف گذاری شد که تا امروز این هدف گذاری محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده خاطر نشان کرد: امروز نیز توزیع ۱۵ هزار بسته توسط ستاد مواسات و همدلی هرمزگان آغاز شد و همچنین افزون بر ۳۰ هزار بسته توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) از زیرمجموعه‌های دفتر رهبر معظم انقلاب آماده و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به نزدیکی شب‌های قدر و روحیه همدلی که بین مردم هرمزگان وجود دارد بتوان افزون‌بر ۲۰۰ هزار بسته بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: توزیع بسته‌های کمک معیشتی تنها یکی از راه‌های کمک رسانی است و از افراد دارای توان مالی مناسب تقاضا دارم به صورت ناشناس بدهی افراد آبرومندی که توانایی مالی پرداخت بدهی خود به مغازه‌دارها را از دست داده و ندارند بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: رصد رسانه‌های معاند نشان از حجم وسیع حمله‌های خبری و ناجوانمردانه به نهادهای زیر مجموعه رهبر انقلاب در موضوع کروناست درحالی که افرادی که از نزدیک درگیر هستند به خوبی این بی انصافی و کذب بودن هجمه‌های رسانه‌ای را درک می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس افزود: نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبر انقلاب بیش از سایر نهادها و بخش‌ها در زمینه کرونا به کمک مردم آمده و فعالیت‌های حمایتی انجام داده‌اند؛ ولی توپخانه خبری دشمن می‌خواهد این حقایق را پشت هیاهوی تبلیغاتی منفی از دیدها پنهان کند.

جمع آوری ۷۹۰ میلیون تومان کمک نقدی در هرمزگان

دبیرکل ستاد مواسات و همدلی هرمزگان هم در این مراسم اظهار داشت: امروز ۱۵ هزار بسته توسط این ستاد بین قشرها آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود که با مراحل قبلی تعداد بسته‌های توزیع شده به افزون بر ۶۸ هزار بسته می‌رسد.

سردار اباذر سالاری خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون ۷۹۰ میلیون تومان کمک نقدی مردم استان هرمزگان به این ستاد بوده است که برای نیازمندان هزینه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha