۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83781685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان در ماکو

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۰
کد خبر: 83781685
اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان در ماکو

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه ماکو گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، ۴۷ سری جهیزیه از طرف سپاه به نوعروسان در این شهرستان اهدا شد.

سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی سپاه شهدا تهیه شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها، چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است، افزود:  یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است

وی یادآوری کرد: تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده است.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه بابیان اینکه همزمان در دومین مرحله کمک‌های غذایی و بهداشتی به تعداد ۸۰۰ بسته در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامع از شیوع بیماری کرونا توزیع شد، اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۳۳ هزار ریال بوده و ۲۷۰ میلیون ریال ارزش کل بسته‌هاست.

ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha